kbr1989 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 ønsker å kjøpe stoffseter til bmw e36 sedan, da mine er totalt utslitt. forann og bak, send meg PM mvh kbr1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitmann Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Jeg har komplett interiør i sort. Setene har antakelig hatt setetrekk så de er veldig bra, ser nærmest ubrukte ut. Har også baksete i grått stoff. Dette er også meget bra. Jeg bor i Kristiansand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitmann Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Hei! jeg har komplett interiør i sort.Setene har antakelig hatt setetrekk så de er veldig bra, ser nærmest ubrukte ut. Har også baksete (setepute og rygg) i grått stoff. Dette er også meget bra. Jeg bor i Kristiansand. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Har i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå