ZaxoN Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Trenger da noen småting til e36'en - Komfortrele' (blått rele' som sitter under rattet på venstre siden) - Delen/dekslet av taktrekket som dekker taklukemotoren. (det lille firkanta rett bak leselyset i taket)' - Skiputa/armlene fra ryggen på baksetet til sedan. Trenger ikke se så fin ut så lenge det ikke er hull. - 1 bryter til el vindu fremme - Hardykobling i god stand (må passe 325) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radical Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Jeg har dekselet til takluka med bryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZaxoN Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 Jeg har dekselet til takluka med bryter. Hadde håpet på noen hadde endel av det jeg trenger så det kunne blitt sendt samlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZaxoN Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZaxoN Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mixi14 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Je har en hel delebil bare send på pm på bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå