easyfixx Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Var å spytte av bilen på den lokale bensin stasjonen her om dagen. Dama satt i bilen å lyttet på musikk imens jeg hold på. Da rett før jeg skulle sette meg inn så forsvant lyden. Ikke noe lyd å få fra den, hverken fra cd spiller eller radio. Har prøvd å slå av og på spilleren, men funket ikke. Prøvd å koble av strømmen, men de funket heller ikke. Ingen sikkring som er gått heller som jeg kan se. Mavigasjonen funker og alt annet. Men altså ikke lyd fra spiller. Er også en 16:9 skjerm i bilen med navigasjon om de har noe å si? Noen som har vært borti dette, eller lignende som kan hjelpe meg, å vet hva problemet kan være? Takk for alle svar
easyfixx Posted June 15, 2014 Author Posted June 15, 2014 Glemte å nevne att de er en 16:9 skjerm i bilen med navigasjon også.
easyfixx Posted June 21, 2014 Author Posted June 21, 2014 ingen som har hatt dette problemet? kan også nevne att de er noen smell fra høytalere når tenningen er på og har slått på spilleren. Kommer også når jeg har slått den av.
Recommended Posts