Gå til innhold

Får ikke registrert e30, hva er løsningen her?

Ole85
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

Jeg har kjøpt meg en 320 e30 cab for ikke så lenge siden. Forrige eieren hadde hatt bilen en stund, men hadde ikke registrert bilen i sitt eie.

Den var sist EU-godkjent i 2007.

Jeg kjøpte meg denne og fiksa de feila som var på den og fikk den eu godkjent. Var innom biltilsynet på fredag for å registrere med glede, men så sier dem at eieren før han jeg kjøpte av hadde ikke levert salgsmelding inn til BT. Eieren før denne igjen hadde ikke levert vognkort del 2. 
Dem mener at jeg må få tak i disse eierne som har hatt bilen for 5 år siden og tilbake, og be dem sende inn salgsmelding osv, (ellers fikk jeg ikke skiltene!) men det er jo helt umulig for meg å få tak i disse personene. 

Jeg lurer på hva løsningen er her? Kosta litt på bilen for å kjøre den i sommer, men så sliter jeg helt og trenger hjelp...

Er det ikke andre alternativer for å få registrert denne bilen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er dritt når det er glemt sånn er att du må ha salgsmelding mellom dem to det ikek blei ordnet med. så du MÅ ha tak i begge to. men BT veit jo tydeligvis hvem som er begge deler så det skulle gå fint. og sist eier som ikke har levert del 2 må på br og skrive en tapsmelding på del 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, be om å få eierhistorikk, få greie på hvemsom ikke har levert del 2, få han til å levere, ev kan du levere for han, men du må ha fullmakt + kopi av leggen hans, så får du siste eier til å skrive salgsmld med deg, så er plutselig bilen din

Penger løser gjerne slike floker fortere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...