NoRwAkEn Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 Hei. For en god stund siden var det noen som stjal lyktene å speilene på min e39 528. Bilen blir mest sannsynlig kondemnert grunnet at Bilia SKAL strekke nytt ledingsnett, de gidder ikke noe jallaløsning som å lodde. Er det mye jobb å skifte det fremre ledningsnettet ? Er det evnt noen her inne som er flinke til å enten strekke/lodde ? Hvilken pris ser dere evnt for dere ? Dette haster da takstmann gir meg et svar innen neste uke på hva som er dens skjebne :/ Jeg bryr meg svært lite om det er loddet bare det holder. Det er en sen 97mod, forrige eier sa den var bygget om til 2001 front/facelift. Takker på forhånd. Mvh Kenneth Egidius
KrHeLl Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 Strekke nytt, HA! det dummeste jeg har hørt!Jeg vil anbefale deg å finne noen brukte lykter fra huggeren som er like de du hadde ( få med kontaktene til lyktene og gjerne kabellengden som mangler). Det beste er jo å lodde kablene og bruke krympestrømpe, men tvunnet + krympestrømpe funker greit det og. Hvis du får tak i lykter fra ca. samme årstall, så er det bare å følge fargekodene på kablene mot hverandre.
NoRwAkEn Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Skrevet Juni 15, 2014 Ok, takk for tips Ringte Eirik VIste igår å fikk litt hjelp. Men mtp at forrige eier har bygget om til 2001 front, å alt som følger med, vil det da være samme type kontakt på de lyktene, ell er jeg nødt til å finne lykter fra en 2001 mod bmw å ha en overgang imellom siden det er facelift ? Hmmm... Du kunne ikke tenkt deg å ta på deg jobben med lodding a, hvis du ikke bor så altfor langt unna å har litt peiling ? -Kenneth
glue Skrevet Juni 18, 2014 Skrevet Juni 18, 2014 jeg kunne ALDRI skrotet en bil fordi den trengte noen nye ledninger.. Hvis du får tak i noen som kan lodde/eller du prøver deg selv, så skal ikke det der være store problemet
NoRwAkEn Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Skrevet Juni 18, 2014 Nei, tanken er ABSOLUTT å prøve å få til noe med den, for er uaktuelt å skrote, men hvis forsikringsselskapet bestemmer seg for det er det vel ikke veldig mye jeg kan gjøre med det ?! :'(
glue Skrevet Juni 18, 2014 Skrevet Juni 18, 2014 du kan få penger av forsikringen for å fikse bilen selv
NoRwAkEn Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Skrevet Juni 19, 2014 Har pant i bilen, så den må fikses på et godkjent verksted, ell så blir den kondemnert å det jeg får som markedsverdi på bilen går rett på lånet. Er nødt til å finne et verksted som gidder å lodde å ordne alt på bilen sjenerelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå