raynik Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 (endret) Bilen er trukket fra salg Endret Februar 6, 2015 av raynik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Bilen er nå EU Godkjent og vurderes enda solgt ved seriøse bud. Kan selges uten M5 bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-m... Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Hei hva pris tenker du vil ha for denne bilen da ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Står skrevet, bud rundt 95K vurderes. Seriøse bud mottas. denne bør sees, meget pen og gjennomført E34. Skinninteriøret er strøkent og ble farget opp av meg, jeg har byttet alle dempere og forstilling . kun kjørt ca 15 mil etter dette Blir tatt hjulstillingskontroll før evt salg. Dette er en bil for dem som vil ha en meget bra E34, ikke for dem som leter etter en billig E34 som ser grei ut! Send gjerne PM for mer utfyllende info, og se på link i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-m... Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Takker for info ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 (endret) Bilen er trukket fra salg Endret Februar 6, 2015 av raynik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå