Asfaltmaler Skrevet Juni 16, 2014 Skrevet Juni 16, 2014 Heisann, Har fått taki meg en stasjonsvogn som jeg skal "jallapimpe", her skal det brukes alt det billigste det er mulig å finne, skal være et såkalt "Lavbudsjett" prosjekt Info om bilen: 1994 modell original 520 men byttet til 525 motor. Stasjonsvogn første bilder er hvordan bilen så ut når jeg kjøpte den.
Asfaltmaler Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Skrevet Juni 16, 2014 Fått litt farge og lyktefarger: Bengalack maling med rull Bedre bilder kommer litt senere, når jeg får vasket den hovedlyktene er sotet med grå soting, de er ikke rosaaktig, men bilen sto parkert forran en rød bil derfor ser de litt rosa ut
Bakken92 Skrevet Juni 17, 2014 Skrevet Juni 17, 2014 Kan bli brukans denna:-) har en ix jeg lurer på å gjøre samme med:-)
Asfaltmaler Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Skrevet Juli 15, 2014 Har ikke fått gjort så mye på en stund nå, men har årdnet så jeg får kjøpt en 525tds delebil den 25. juli. Det jeg har gjort i det siste er nye felger og riegerleppe. samt nytt trekk rundt girspake. har dessverre ikke bilde av girspake men legger ut noen andre nye bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå