bmwpower34 Skrevet Juni 16, 2014 Skrevet Juni 16, 2014 Hallo har en bmw e39 som speedometer og turteller er helt på trynet, de viser veldig feil, bensinmåler og tempmåler fungerer, lys i instrumentet fungerer men ikke varsellampa for fulltlyst og heller ikke varsellampene for blinklys fungerer men det fungere på utsiden av bilen selvom det ikke vises innvendig i instrumentet. Noen som vet hva dette kan være? Trenger hjelp!!!
Bayerfun Skrevet Juni 17, 2014 Skrevet Juni 17, 2014 Hei, Når det gjelder speedometer og turteller så har jeg ikke hørt om et slikt tilfelle før. Har det blitt byttet instrumenter i den? Kan hende du bør kode de med NCS Expert for å se om de blir bedre da. Når det gjelder fjernlys og blinklys, så høres det veldig kjent ut, at det er et kommunikasjonsproblem mellom LCM og instrumentene dine (over K-BUS). Det er stort sett LCM for feiler her (min erfaring så langt).
bmwpower34 Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Skrevet Juni 17, 2014 Okei takk skal du ha:) hva burde jeg gjøre?
Bayerfun Skrevet Juni 17, 2014 Skrevet Juni 17, 2014 Det kommer litt an på hva du har av utstyr. Først og fremst en datamaskin med INPA og NCS Expert i tillegg til en passende kabel. I verste fall så er det sikkert noen andre som kan se på dette for deg. Du har ikke skrevet noe om hvor du holder til, så jeg kan dessverre ikke foreslå noen som evt. kan bistå med diagnose/koding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå