Steinsviken Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 hei!diffen min synger på siste værset og er på jakt etter ny diff eller komplett bakstilling med mellom aksling (manuell, om det har noe og si)Helst i Hordaland-Rogaland området, me mindre det ikke er alt for dyrt å få sendt berre diff til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Hør med adrianK http://bimmers.no/user/65447-adriank/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Eg har en komplett bakstilling fra 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Holder til på os/bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 pris og stand på bakstillingen? orginale foringer, powerflex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Bra stand, orginale foringer enne hjørnet er kappet der det skal festes i framre del av karosseri, men har den delen på en annen bakstilling, borra skiver med overflate rust. Er vel 3.15 utv på diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Kom med et fornuftig bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Kom med et fornuftig bud hehe, ja var det da! vet ikke hva folk selger sånt for idag eg. hadde vert litt lette komme med et fornuftig bud om du hadde en minstepris den kan gå for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå