nervah Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Selger unna en 520 jeg har stående som delebil. Blir bare stående og jeg har ikke fått ræva mi til vrakern med den. Har ikke sjekket hva som må gjøres for EU godkjenning da jeg kjøpte ny bil og den ikke er i bruk. Mistenker nye kanaler, speedo er gåent, har ikke sjekket hva det kan være (viser kun varsellys for reservetank mener jeg å huske. Stund siden jeg kjørte den sist, men den starter nå ihvertfall.) og diverse annet ymse. Div deksler som ligger løst inne i bilen er etter jeg nappa ut deler av anlegget over i nye bilen. Står fortsatt igjen ett par 16x9 bak og en Pioneer DEH-P7900UB spiller. Om noen er interessert skrik ut. Kan nås på mail: chris.nebell@gmail.com Bil står i Kongsberg. Pris: Lav.. Bud? Bilder finnes her: https://www.dropbox.com/sh/xjofvsfnl8m5nlb/AAC9iMgZ_woRF6XQUHHSlCp-a (Alternativ link: http://imgur.com/a/kIMWq#0 ) (Ser hodestøtte mangler på ene siden på bildet i baksetet. Denne ligger i bilen, ble plukket av for å få ut en ledning til stereo i vinter og fingrene mine var alt for kalde til å gidde sette den på når jeg var ferdig. Helt glemt å sette på igjen i ettertid.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 M20 eller m50? Var innpå bilda og såg no. Skulle ha sjekka det før eg skreiv, beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadForX Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Noen bilder av bilen, interiør osv.? Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nervah Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Noen bilder av bilen, interiør osv.? Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 Finner bilder av bilen på dropbox linken. Veldig slitt førersete, passasjersete mener jeg å huske ser greit ut. Samme skal nok baksetene være også. Kan ta en titt når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nervah Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 M20 eller m50? Var innpå bilda og såg no. Skulle ha sjekka det før eg skreiv, beklager Ikke noe problem. Står en m50b20 motor i den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadForX Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Finner bilder av bilen på dropbox linken. Veldig slitt førersete, passasjersete mener jeg å huske ser greit ut. Samme skal nok baksetene være også. Kan ta en titt når jeg kommer hjem fra jobb. Får ikke åpnet DropBox linken, mulighet for å sende meg det på pm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nervah Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Får ikke åpnet DropBox linken, mulighet for å sende meg det på pm ? Skal prøve å få sendt det når jeg kommer hjem i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinHaddock Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Ca pris.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nervah Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Tenkte rundt 5k. Kan slenge med takstativet jeg har i boden til den også. Thule snowboard stativ eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nervah Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Da forsvinner den straks på hoggern så siste mulighet nærmer seg. Rop ut om det evt trenges noen deler, så får vi se om jeg evt gidder skru av det før den blir spiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå