winn79 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 jeg vurderer å selge et prosjekt som jeg har. altså er 345i Hartge aachen som er tuv godkjent å alt. Jeg har tatt over dette prosjektet men finner ikke heilt ut hvor jeg skal begynne hehe karosseriet tror jeg er forandret for mye men er litt usikker på om det kan rettes på. eller kansje et karosseribytte er mulig? Motoren er totalt overhalt med det beste av det beste og sterkeste av deler og alt er utført av ppf i sverige. Motorspec: 745 vev och block med oljekylningunder kolvarna. Smidda CP kolvar Smidda H-profil vevstakar PPF portad KAT topp med special turbokamaxel 290/300,12mm/112 loobseparation PPF ventilfjäderkit och duralalu retainers, ställbart kamdrev PPF grenrör PPF Insug med 80mm Accufab spjäll Alpina topppackning, MLS Autronic SM4 med MSD DIS4 CDI tändning 990cc spridare PT76 GTS turboaggregat PPF 60mm superwastegate PPF 75mm monsterdump mm mm karosseriet har ikke langt igjen før det er klart for montering. vis man smeller det sammen så har man en banebil sånn som jeg ser det. Det hadde vert heilt rått å fått den bilen på skilter igjen for alt er godkjent i vognkort som 345I turbo 240 hk!!! motoren er sikkert god for 700hk hehe tror det meste med turbo,innsug,eksos intercooler altså motoren er tilpasset karosseri. kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunnaracing Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Følger alle deler med her da ?? Hva er prisantydning ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winn79 Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 komplett motor. den har ikke vert starta siden ombygging. bremser å oppheng , dører vindu. absolutt alt til bilen. oppheng , bremser er forsterket/ oppgradert iforhold til motor. ledningsnett er ikke med hvertfall men resten skal være her pris er jeg litt usikker på. skal tenke litt på det men tar mot bud. har masse bilder men kunne ikke legge ut alle her heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunnaracing Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Kunne tenkt meg å se på prosjektet først , hvor står denne bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winn79 Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 bilen står i kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Frode på Kjellstrømme snakka om en kompis som hadde en hartge,spant ut alle girene på Søgne sletta med full bil.Den ble plukket i deler og så solgt,kan det være denne bilen? Dette er noen år siden men husker jeg tenkte at det hadde vært en sykt fet bil å få tak i.Vil gjerne komme å ta en kikk men kan ikke garantere at jeg legger inn bud da det så ut som en del jobb å få skilter på denne igjen.Bor i Søgne så kan komme på kort varsel.send pm eller ring meg på 94502604 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Prisantydning? bor i området så kunne tatt en titt i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Husker jeg lurte greit første gang jeg så denne på ppf. Mye ombygd med tanke på skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå