Mickl Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Lufter felgene mine for salg da jeg har kjøpt nye i Anne farge. Disse felgene er svart matt og er ekte kvalitet fra Rohana wheels. Nesten ingen som har samme felger. På grunn av høyt innpress og brede felger er det en syk concave i tillegg til kant. Dimensjon: 9x20 et35 med 235/30 hankook evo s1 sport 10x20 et40 med 265/25 hankool s1 sport Går ikke til å legge ut bilder via telefon.. Så kontakt med på Mail eller telefon om interesse! Er ikke så mye aktiv her lenger, så hjelper lite å svare her desverte... Går du inn må tråden min om bilen finner du bilde av felgene! Mvh Michael Ulstein Ellefsen Bmwe61lci reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3 Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Hadde vært kjekt om du hadde lagt igjen ett telefon nummer eller en mail adresse, om det er der vi må kontakte deg R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Hvilken pris snakker vi om her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 Nr ditt? Sent from my iPhone usi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Hei! Beklager dårlig svar, og glemte desverre legge igjen tlf og Mail... Mail er m.ellefsen@live.com Tlf er 95005096 Mvh Michael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå