Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å bygger turbo i min M50 B25, er snart i mål med alle delene nå, men nå må jeg bestille meg en chip fra eurotuning.us til orginal hjerne. Det jeg lurer på er hva mener dem med RRFPR 10:1 12:1 8:1? Hva står tallene for? Utregningsmåte på dette?

Er det noen som har gode forslag til turbo bygg så si ifra:)

Skrevet

Rising rate fuel pressure regulator. Forholdet sier noe om hvor stor økningen av bensin blir. Du bør gå for 12:1, den skal matche ditt oppsett.

Skrevet

Er det noen som har noe forslag til hvor store bensin dyser jeg burde kjøre på?

Tenkte på 42lb dyser egentlig, eller er d noe som funker veldig bra på dette oppsettet mitt?

Skrevet

Her er oppsettet til Golf325turbo

hpo smidde 135mm råder

- vanos stempler med nye stempel ringer
- arp på hele bunndel og nye lagre
- dobble innsugs kammer
- toppmontert turbo grenrør
- precision SC61 turbo (630hp rated)
- 44mm ksr wastegate
- 50mm dump turbosmart
- s50 oljefilterhus med an8 slanger til oljekjøler
- nuke fuelrail
- aeromotive btr
- 600x300x76 intercooler
- ny vannpumpe
- race termostat (65 grader)
- cooper ring pakkning
- arp 2000 topp bolter
- vacum stasjon
- prosport bredbånds lambda
- kdfi pnp 1.3v sprut
- bcpr7es plugger
- simens deka 870cc dyser
- 3" eksos fra turbo med simons potter
- fuelcell
- catch tank til bensin
- bosch 044 pumpe til mating og 2 044 til motor
- ksr bensin filter
- 3l zf girkasse
- hjemmelaget giroverføring
- m20 lettet svinghjul og starter
- 4puck ppf sinter og spec trykkplate (650nm)
- vag cop 115r coiler
- oljecatchtank med 2 an8 slanger fra toppdeksel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...