Kimerud Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Noen som har tips til justerbart på en e39? så billig som mulig å så lavt som mulig Kikka på et men står jo ikke hvor mye det senker?! http://www.nordicautoimport.no/nb-NO/produkter/produkter-for-bil/bmw/e39-95-03/ta-technix-justerbart-senkesett-e39.aspx Hvis noen har noe brukt og billig så er jeg intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Vanligvis hvis Coilovers er TUV godkjente, står det oppført en rekkevidde med senking som er "lovlig" på papirene (typ 60-70mm max)Men man kan skru de mye lenger ned, nesten såpass at hjula ikke går rundt =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 parts24 har billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audix881 Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Jeg kjører med Supersport Black Evolution, og jeg er kjempe fornøyd ! Grei høyde også, det her er bittelitt lavere enn maks av det som er lov på det senkesettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Jeg anblefaler IKKE ta-technix.. Dårlige coilovers... Hadde de på min e36 touring. Black Evolution er bra på e39 Kjørte med det selv og jeg var sikkerlig fornøyd. Nå har jeg Bilstein PSS9 på min e36 m3 og de er heilt konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå