Elling Nilsen Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Hei Har problemer med at baklys og instrumentlys forsvinner når jeg slår på kjørelys. Fungerer på parklys, men ikke på kjørelys. Bremselys, blinklys, og tåkelys fungerer som normalt. Angeleyes fungerer ikke i kombinasjon med kjørelys. Det er xenon kjørelys på bilen, men ikke xenon i fulltlys. Det står en LCM-4B i bilen. Har testet LCM 3 også, men da fungerte ikke blinklys og fulltlys, men alt annet fungerte som det skulle. Kanskje noen av dere kan hjelpe meg her, takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Er dette noe som plutselig skjedde, eller har den vært sånn hele tiden (antar at du har ettermontert LCM 4 på en så gammel E39)? Jeg holder en stor knapp på koding (NCS Expert). Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elling Nilsen Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Jeg kjøpte bilen med dette problemet. Kjøpte derfor LCM 3 for å prøve om det var rett. Er det lcm 3 som er rett for denne modellen? Takker for svar. Holder til i Aust-Agder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 LCM3-en må du også kode for å få den til å passe med bilen (mest fordi du har fire ledninger fra blinklyshendelen og ikke to som er vanlig på facelift med LCM3). Din modell kom vel i utgangspunktet med LCM2 vil jeg tro. Kom din originalt med xenon? Aust-Agder blir litt langt for meg, men hvis du ser i diagnosetråden så ser du om det er noen som kan kode i ditt område. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elling Nilsen Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Bilen har gått 300.000 så har nok vært mekka litt på opp igjennom. Vet ikke om den kom originalt med xenon. Takk for hjelpen, jeg får prøve koding. Er det noe utstyr man kan kjøpe selv, eller er det vanskelig å få til+ dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Bare hyggelig Koding er enkelt å få til selv. Du trenger en passende kabel pluss PC med software. Se http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ for all info du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå