AlXz Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Ønsker kun noe billig som fungerer, må ikke være komplett, men ta kontakt om du har noe. Skal bare inn i en bil cross bil, så kan ikke koste allverden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Ønsker kun noe billig som fungerer, må ikke være komplett, men ta kontakt om du har noe. Skal bare inn i en bil cross bil, så kan ikke koste allverden. Har en 520ia motor, I bra stand, 1500kr må demontere sjøl, Står i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Takk for tilbud, skal se litt på tid og slikt.Skulle helst hatt manuell kasse med mellomaksel også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Takk for tilbud, skal se litt på tid og slikt. Skulle helst hatt manuell kasse med mellomaksel også Mellomaksel har jeg også, Kan få med den, Den skal passe på manuell kasse tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Automat mellomaksel er feil dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Eg har ein m50 som funker, er komplett. 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Bra pris, men tror nok jeg må ha noe i østfold området dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Har en M50B20 med manuelt gir etc, om det er interessant. Står i Larvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå