Gå til innhold

Brukt 525 Ia 2004 modell

heidrun
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vurderer å skaffe meg en 2004 modell 525 IA Touring.

Har sett det er mange av denne typen på markedet til en overkommelig pris. Men så kommer jeg til det med gamle biler. Problemet med gamle biler, er at de blir løse i fisken etterhvert. Den stramme kjøreropplevelsen finnes ikke mere i bilene. Dødgang på rattet, knirkelyder, dører som er løse osv osv osv. 

Og så kommer det til det med bremser og støtdempere. Ikke samme gamle skarpe som de var som ny.

Elsker å se på oppussing av gamle biler på Discovery. Weeler Dealer og Overhaulin osv. Men slikt finnes jo ikke i Norge. Så hva gjør man evt da når man har 18 tommelfinmgre, men alikevel vil ha en fin stasjonsvogn/touring. Hvor kan man henvende seg her i Norge. Bor i Eidsvoll. Hva kan man gjøre osv. For jeg vil ikke ha en overstæsha bil, som ser ut som et juletre dekorert av en klovn osv. Disse har jeg desverre sett for mange av. Vil gjerne få bilen til å føles som ny. Kanskje chippe motoren slik at jeg kommer tilbake til de opprinnelige HK som var i bilen før hestene rømte.

All hjelp tas imot med stor takk.

Finnes det f.eks mulighet for å bytte seter osv slik at setene er faste og gode

Ps. Merkelig at det ikke finnes noen overhaulin firmaer i Norge. Disse hadde tjent gode penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...