bmw_odd Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Trenger noen deler til min S38: - bunnpanne i bra stand - reimhjul på veiva ( det som servo reima går på) - brakett til servopumpe - svinghjul fra s38b36 i god stand. Si ifra her eller på pm om du har noe av dette. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 har servobrakett, bunnpanne og reimhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 har servobrakett, bunnpanne og reimhjul Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martinsen Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Jeg har et svinghjul som skal være til M5. Er det noe nr som skal stå på det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Vet om en tørrsump bunnpanne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 Jeg har et svinghjul som skal være til M5. Er det noe nr som skal stå på det ? Har fått tak i svinghjul men mangler resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 jeg har fortsatt, skal til østfold i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå