Mr_Soul Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Hei på dere. Lufter nå 520´n for salg da jeg vurderer å handle en litt mindre bil. (e36 318is eller 1802/2002) Denne har 138 002km på telleren. Manuell selvfølgelig I følge det jeg har fått ut av mine emailer til vegvesenet så skal km stand være riktig. Det er ikke verdens peneste bil, men har potensiale i bøtter og spann. Eu godkjent til 30. oktober i år. veldig fint interiør i bilen. Bilen virker bra i motor og gir, men er noe som holder igjen. Mistenker bremser på venstre side bak. Foringer bak må byttes. Dempere foran er gåene. Hull i bakre potte. noe lakkrust, noe er forsøkt "fikset". Jekkfester bør nok byttes Dekk bør skiftes, står vinterdekk rundt om på 16" e39 felger. Tenkte en pris rundt 9k. bud mottas Tar gjerne imot bytteforslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karstenfjern Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Hvor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Bærum, Akershus Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Bilen blir beholdt av meg! Ombestemt meg ang salg Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå