klonk Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Fin klassiker med 3.5 liter og 5-trinns manuell. Bilen er stort sett hel og pen, men det er ei rust-bløre på høyre framskjerm. Bilen har vært restaurert for noen år tilbake. Fjører fremme bør byttes da de har blitt Bosch-senket av tidligere eier. Blinklys spak må også byttes da den som er der nå kjennes ut som en eggedosis visp. 3.5 literen bør vel vises til biltilsynet også da... Det er ikke gjort. Bortsett fra dette så trenger den kun nye bremseklosser så vidt meg bekjent. Interiøret er stort sett helt og pent. Manuell takluke som fungerer fint. 2 sett med felger og dekk. Alpina frontspoiler. Jeg kjøpte bilen for 3 år siden for å ha den som en hobbybil, men tiden min strekker ikke til for å gjøre det jeg har lyst til med bilen, så det er kanskje bedre at noen andre tar over stafettpinnen. Bilen må ikke selges, men jeg vurderer å selge den. Prisantydning 79.000,- Send meg en PM om du er interessert. RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klonk Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 60.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klonk Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Nå selger jeg bilen for 45000. Det er billig for en slik bil. Den er ikke avertert på Finn enda. Ring på 90999810. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Int i bytte i en E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klonk Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Heisann En E39 kan jo være så mangt. Så litt vanskelig å si om jeg kan være interessert eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Har sendt deg en melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klonk Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Bilen er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå