mortenej1989 Skrevet Juni 24, 2014 Skrevet Juni 24, 2014 Selger no god bilen min en 318ci m-tec ettersom jeg trenger større bil. Bilen har vært en god bruksbil så lenge jeg har hatt den. ingen ulyder. Det er mye nytt med bilen, som hele kjøleanlegget, støtdempere rundt hele bilen, alle filtre/olje (castrol), tennplugger, og bremser. Det meste er tatt hos sandven as. Bilen vekker mye oppsikt med sitt utseende, spanderte også nye felger og dekk til bilen for sommersesongen som kan følge med (Felgpakke 18" GSP-D44 m/225/40-18 Sonar E36/46/9X (GS performance D44) ) Ingen rust. Ellers er det tonete ruter på alle vinduene, folie på alle lykter, carbon nyrer, carbon splittere og angel eyes, står også h&r tuv godkjent senkesett på den. ettersom bilen er 14 år gammel fremstår den som meget strøken. eneste er en liten bulk på høyre dør som må fikses etter vinden tok døren i vinter, der trengs det også en ny dørstopper, også må bakasjelokket rubbes eventuellt lakkes på nytt. pris kan diskuteres ved rask handel ring om det er noe du lurer på pris: 68 000 45663607 morten espelid johannessen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49509478&editAd=true
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå