audix881 Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Hei !Jeg sitter på et lite problem, han som eide min nåværende bil som er en bmw e39 523 han bestemte seg til å kappe bort katalysatoren..Bilen skal inn på EU innen oktober, og det skjer ikke at den går igjennom desibelkravet.Noen tips på hvordan eksos som går ann å kjøpe ?Trenger ikke være sånn at det er 100% innenfor kravetBare sånn at det ikke er hensynsløst bråk.Takker for svar på forhånd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Utslipp blir et problem å, etter dem nye reglene. Om du ikke har en venn på verksted da. Biltema kat er jo en løsning. Stålull, ikke så veldig smart, men det funker nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audix881 Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 Jobber på et verksted, de kan godkjenne om co'en er litt over, men ikke desibel sånn som det er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Stålull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Pleier å stå en del e39 delebiler på finn som sikkert har komplett anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqen Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Ville nok prøvd å finne en brukt katalysator. Prøv f.eks www.nbfbildeler.no. Alternativt høre med GS eller Schmiedmann om de kan hjelpe deg, veit de har brukte , men kan vel koste oppi 3500,- mistenker jeg. Jeg har planer om å bytte til Racing katalysatorer + Eisenmann anlegg for mer krefter og mere lyd:) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå