bmwfreak89 Skrevet Juni 26, 2014 Skrevet Juni 26, 2014 hei.har planer om og bygge nytt eksos til min e39 528i. har planer om å kjøpe grenerør. og bytte ut alt av det orginale eksosen. har supersport bakre potte så den skal jeg ikke bytte ut. men vill jeg tjene noe hester på å bytte ut dem to orginale potene som er at under bilen med noe andre potter? er kattalysatoren å den store potta som ser ut som en y.skal på eu nå den 30.så skal bygge det etter den er eu godsjent.vet at dem har et racing eksos på gs.men syntes det er for dyrt for det.så vill jeg tjene noe på å fjerne dem to potene under ? eller tjener jeg på å ha dem der med å bare å bytte grenerøra? håpper at det er noen som kan gi meg noe svar på det
Fidelio Skrevet Juni 26, 2014 Skrevet Juni 26, 2014 Grenrør kan gi mer effekt ja. Skulle jeg gjort det så hadde jeg også fjernet det andre. Husk at det blir en del lyd av dette her da Og mer lyd liker jo ikke BT Akkurat.
bmwfreak89 Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Skrevet Juni 26, 2014 For tenkte å kjøpe en potte å ha etter jeg fjerner dem originale.vill ikke at det skal bråke sånn helt vilt.for alt skjer etter jeg har hatt bilen på EU kontroll å når den er godkjent for 2 nye år.
Fidelio Skrevet Juni 27, 2014 Skrevet Juni 27, 2014 Helt vilt vill jeg ikke si, men det vil bli forskjell
bmwfreak89 Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Skrevet Juni 27, 2014 Det er vet ikke jeg så lenge ikke har gjort det enda.hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå