so3nd Skrevet Juni 27, 2014 Skrevet Juni 27, 2014 Noen som vet hvordan man kobler ut orginal BMW alarm på en e34 1992 modell? Har funnet alarmboksen i baksetet, står 82929401795 på den. Problemet mitt er at jeg ikke får start. Bilen starter i 1 eller 2 sekund og så stopper den.. Jeg ser at alarmen står på fordi det blinker i det røde lyset i dashbordet. Har fått av denne alarmen før med å tulle mye med å låse opp og igjen bilen mens jeg tar av og på batteri, på og av med tenning osv. Da går den av tilslutt men nå har det låst seg helt. Så Vil ha vekk alarmen/startsperra
Espen Aass Skrevet Juni 27, 2014 Skrevet Juni 27, 2014 Noen som vet hvordan man kobler ut orginal BMW alarm på en e34 1992 modell? Har funnet alarmboksen i baksetet, står 82929401795 på den. Problemet mitt er at jeg ikke får start. Bilen starter i 1 eller 2 sekund og så stopper den.. Jeg ser at alarmen står på fordi det blinker i det røde lyset i dashbordet. Har fått av denne alarmen før med å tulle mye med å låse opp og igjen bilen mens jeg tar av og på batteri, på og av med tenning osv. Da går den av tilslutt men nå har det låst seg helt. Så Vil ha vekk alarmen/startsperra Hei. Har problem med alarm på min E34 540, men jeg bruker kun nøkkel når jeg låser. Hvis man vrir nøkkelen halveis aktiveres ikke alarm, kun sentrallås.
so3nd Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Skrevet Juni 27, 2014 Okei. Fekk start igjen nå. Tok utav ein eller aen chip frå den svarte boksen så plutselig gjekk alarmen av, så starta den:) Men noen som vet hvordan man kobler av alarmen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå