håkon_w Skrevet Juni 27, 2014 Skrevet Juni 27, 2014 Bilen er en 98mod 520i touring Så lurer jeg ganske enkelt på hvilken kule han mener? Er det den som er festet nederst i dempertårnet, som går innover mot motoren og er festet med en gummiforing nærme motoren?
håkon_w Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Skrevet Juni 27, 2014 Det glemte jeg i ivren.. Det er en 98 mod 520i touring
håkon_w Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Skrevet Juni 28, 2014 Det er det jeg håper på for den ser enkel ut å bytte andre som kan si med sikkerhet?
C.Therese Skrevet Juni 28, 2014 Skrevet Juni 28, 2014 Enkel å bytte ja, anbefaler å trekke til nr 7 med korrekt moment ved montering. Sett en jekk under for å lage press på konen dersom bolten går rundt når mutterlåsingen entrer gjengepartiet.
Espen Aass Skrevet Juni 28, 2014 Skrevet Juni 28, 2014 Det må nesten bli nr 11 da? Hvis det er bakre nedre venstre, så er det vel "casterstaget" nr. 4 på bilde?
håkon_w Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Skrevet Juni 28, 2014 Si det du.. hva er bak og fram på bilde egentlig? Med venstre vil jeg tro han mente venstre side (førerside) bilen?
Espen Aass Skrevet Juni 28, 2014 Skrevet Juni 28, 2014 Si det du.. hva er bak og fram på bilde egentlig? Med venstre vil jeg tro han mente venstre side (førerside) bilen? Bak er til venstre, forand til høyre på tegningen. Altså stag 11 (camberstag) foran, stag 4 (casterstag) bak. Men det enkleste er vel og høre med den som sjekket bilen............ Folk/mekanikere kaller disse stagene med bærekuler for mye rart.
håkon_w Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Skrevet Juni 28, 2014 Det er som du sier Espen, jeg må nok ta en tur og høre med han om hvilken kule han mente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå