Strandis Skrevet Juni 28, 2014 Skrevet Juni 28, 2014 Hei har en 94 mod 320i halvautomatisk cab fikk nå veldig nylig et problem med at lokket og selve taket vil åpne seg samtidig som jeg trykker på opp/ned knappen fremme i konsollen noe som resulterer i at taket kiler seg.. noe lignende dette utrolig irriterendes nå som det er sol for en gangs skyld har prøvd å resete taket flere ganger takker for svar på forhånd! trenger hjelp snarest
Werner Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Det sitter en haug med microswitcher som har en tendens til å bli klemt inn og holder signal som blir feil. Gå over disse switchene i første omgang
Strandis Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Skrevet Juli 1, 2014 endte opp med at jeg koblet fra alle el motore ol. skrudde av selve taket og monterte det igjen for å være sikker på at det var 100% beint fikk koblet inn igjen motorene koblet til og fra batteriet ( å treffe med ene el motoren oppi giret igjen var et helsikkes plag men gikk til slutt !nce og til slutt resyncet cab mekanismen funker nå som en drøm
Russen Skrevet Januar 13, 2015 Skrevet Januar 13, 2015 Hvordan fikk du giret på plass i motoren igjen?
Strandis Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Skrevet Januar 24, 2015 kjørte motoren litt og litt helt til jeg klarte å lirke den inn igjen i giret, vanskelig men med tålmodighet og forsiktighet går det til slutt. pass på å ikke bryt istykker nokke med makt glir greit når du treffer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå