Gå til innhold

Ingen strøm til bensinpumpesikring (tyvlånt strøm fra annen kilde) 91 E34 m50

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dette ha noe med bensinpumperele? Er det blåe rele i sikringsboksen bensinpumperele? Har henta strøm fra en annen sikring, dette er ikke helt bra, da ledningen blir varm, men måtte komme meg hjem med bilen.

Kan det være brudd/irr under sikringsholder? Kvier meg litt for å åpne sikringsboksen.

Bilen er et gammelt lik av en 2l m50

Skrevet

Kan dette ha noe med bensinpumperele? Er det blåe rele i sikringsboksen bensinpumperele? Har henta strøm fra en annen sikring, dette er ikke helt bra, da ledningen blir varm, men måtte komme meg hjem med bilen.

Kan det være brudd/irr under sikringsholder? Kvier meg litt for å åpne sikringsboksen.

Bilen er et gammelt lik av en 2l m50

Det kan være rele, men om dette ikke får strøm kan det være veivaksel sensor.

Den hadde tatt kvelden på min E34 540. Ingen strøm til bensinpumpe.

Skrevet

Når jeg kobler ut veivsensor så starter ikke bilen, men når den er ikoblet så får jeg feilmelding. sensor er ny.. Mulig den ikke har veldig god kontakt mot reimskive.

Skal rive opp sikringsboks og gå over ledninger der, oljelampa lyser konstant og forøvrig.

Har bytta ut jordingskabler rundt om.  Funderer fælt på hva som forårsaker alt dette. Tips og ideer mottas med takk

Skrevet

Plukka ut bensinpumperele, åpna det og fingra nedi der uten noen som helst anelse på hva jeg drev med. Ut med sikringsboks og målt og styrt værre. Kjøpte et vanlig 30A rele og kobla om på 2 kabler uten at det hjalp. 

Før skoleslutt så satt jeg original rele i bilen igjen og bilen starta faen meg.. Må ha vært noe så simpelt som dårlig kontakt en plass.

Fikk feilmeldinger på veivsensor og tomgangsregulator. sletta feilmeldingene 2-3 ganger, fortsatt dukket de opp. I forbannelse ga jeg bånn gass til 8000rpm og etter enda en feilkode sletting så forsvant veivsensor feil:) Nå mangler jeg kun tomgangregulator.

Bytta alle  vakuumslanger og jordpunkter nå. Skal bytte alle bremserør og bensinslanger i nærmeste framtid. 

Samt massevis av foringer og stag under bilen. Simmeringer og girolje/diffolje kjøpes snart.

Øyner håp for evighetsprosjektet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...