FellaZ Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Hei! Kjøpt meg en heller tvilsom bil som har vært til salgs en god del ganger de siste årene og hver eneste annonse jeg har sett så har den vært ødelagt og ikke fungerende. Finner ingen som helst gammel informasjon om bilen da tidligere eier ikke hadde hatt den så lenge. Skal ha den på EU-kontroll nå og den er senket. I vognkortet er ikke bilen godkjent med senkesett, men i en gammel annonse jeg fant så står det at denne personen hadde TUV-papirer på bilen. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut av dette så jeg ihvertfall får dette godkjent? Tips tas imot med takk og fant ingen lignende tråd... Vedlagt bilde fra gammel annonse.
Espen Aass Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Hei! Kjøpt meg en heller tvilsom bil som har vært til salgs en god del ganger de siste årene og hver eneste annonse jeg har sett så har den vært ødelagt og ikke fungerende. Finner ingen som helst gammel informasjon om bilen da tidligere eier ikke hadde hatt den så lenge. Skal ha den på EU-kontroll nå og den er senket. I vognkortet er ikke bilen godkjent med senkesett, men i en gammel annonse jeg fant så står det at denne personen hadde TUV-papirer på bilen. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut av dette så jeg ihvertfall får dette godkjent? Tips tas imot med takk og fant ingen lignende tråd... Vedlagt bilde fra gammel annonse. Hvis du vet hvilke fabrikat/type senkesett det er, finner du vel dette på nettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå