Valset Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 hei, har da funnet ut at tiden ikke er like god som den var før til å fullføre bilen jeg har hatt siden jeg var 18. har kjøpt hus som krever det meste av tid til vedlikehold og oppussing pluss blitt pappa så bil skruing er ikke lenger noe jeg har tid til. bilen trenger ferdigstilling, trenger lakk og litt montering. har det som trengst av deler + masse nytt! pakninger, skruer ++ bilen er en 1986 mod som er orginal 325i fra fabrikk,den har også cruisecontroll og den største kjørecomputeren som kom i e30. bilen har gjennomgått total gjennomgang, alt er nytt! understell er pulverlakkert pluss powerflex i alt, h&r tjukkere stabstag, orginale framskjermer, m-tech 1 kitt, m50b25 vanos motor med tilhørende kasse står montert i bilen nå så prøvekjøring er ingen problem da det tekniske er ferdig. lys er koblet opp og virker. bilen har altfor mye nytt til å skrivest ned,bør sees egentli her er noen bilder fra prosjekt tråden, en del har skjedd siden sist oppdatering http://bimmers.no/topic/717543-bmw-325i-24v-e30-cab-prosjekt-uppdate-side-2/ kan være intressert i å bytte i en noe mer ferdig og kjørbart, gjerne e30:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå