Mr Gjøstøl Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Hei!Jeg har GS supersport black evolution coilovers på min e39 touring og den er helt nedjustert bak, men er fortsatt for høy for min del... Ser inn i hjulbuen mellom dekk å karroseri.. Så jeg lurer på om noen vet om noen skikkelig lave senkefjærer bak til e39 touring eller om noen har andre tips?
al3x Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Ta bort justeringsskruene bak så får du den en del lavere. Hadde du luftfjæring på denne?
Mr Gjøstøl Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Skrevet Juli 1, 2014 Har fjærnet justeringene... er fjærer å dempere bak
Freakshow Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Har samme problemet selv Hvis justerings Skruen er fjernet så er det vel ikke mere å gjøre kanskje gå over til luft ellerno Sent from my iPhone using Tapatalk
Mr Gjøstøl Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Skrevet Juli 6, 2014 Hehe, ja det er ei mulighet men luft fjøring er jo så dyrt Tengte å se om jeg fant ett senkesett som senker mere bak enn de som står på nå, så bytter jeg bare bak fjærene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå