steinsus Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Heisann ! Da jeg ikke har noen Touring og har fått inn litt mer deler til det så selges en bakluke i helt ok stand billig da den tar litt plass ! Reservert Haugesund ! Et 100% helt (men møkkete) dashbord Reservert Ålesund !! En veldig tøff frontspoiler som jeg ikke har sett på noen 02 i det siste. og bagasje trekket, dette har hull til høytalere men kan brukes om mal evt Solgt ! Kom med bud, går billig. trenger plassen Vh. Stein99310944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 Da er bagasjorommstrekket solgt Jeg har også en frontrute med farget glass øverst som er hel og fin, gummipakningen er solgt men ruta segles billig da den ikke passer til coupe. Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Da er frontrute solgt ! Og dashen er reservert til Ålesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 Bakluka er reservert til Haugesund (mangler bare transport fra Notodden til Haugesund på denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå