bmwrasaren Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Har et carboninnsug til S50B32 som skal selges. Det er helt nytt og har bare blitt liggende i hyllen. Selges grunnet bytte av motor. Pris: 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2014 Prøvte å legge inn bilde men fikk det ikke til med IPhone. Så de som er interessert kan sende meg melding på 977 44 917 så skal jeg sende bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Helstøpt carbon? er det med evt filter på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Halvt Carbon og halvt glassfiber. Det følger ikke med filter. Skal jeg sende bilde til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2014 Det passer også på 3,0 M3 Løp og kjøp folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå