FredrikWake Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Selger eksosen min til under halv pris Nypris for kun bakpotta er 7948kr, og så kommer sveising i tillegg. Ved rask handel spanderer jeg frakta (kr 355) Denne er bolt on på 320i, men passer også andre modeller. Husk å sjekke diffuser om den er bred nok (ca 17cm) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48990904 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei95 Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Hvilke fester bruker man på denne? Samme som org. potte eller de hakket lengre inn, altså til potter som er smalere enn org? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 Denne ble solgt nettopp. Skjønte ikke spørsmålet ditt helt. Men den passer med originale fester og M-diffusor med plass til dobbel eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei95 Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Den er grei Ihvertfall på min E36 har jeg 2 gjengetapper itillegg til de 4 som den orginale eksosen henger i. De 2 extra er ca 5-6 cm nærmere midten, om man går fra venstre og inn. Der må man montere f.eks Simons effektannlegg, da disse lydpottene er smalere en den orginale. Disse 2 tappene vil da være gjemt under orginal potta og ruster godt. Lurte bare på detta da mine 'innerste' gjengetapper er rustet ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå