E21noob Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Er bilstein B6 overkill på en ellers orginal E21 316? Burde jeg heller velge B4? Har planer om å senke en cm eller to og bytte forringer etterhvert også Ønsker å få en tight men komfortable kjøreopplevelse. Hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 B6 ville jeg valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Tror ikke det kan bli for stivt? Andre synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Satte b6 på en Opel Omega, det er alt annet enn for stivt.komfortabelt og fint, med litt sportsligere kjøreegenskaper enn standard, litt som org sportsunderstell type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 Da blir det B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 høres ut som ett bra valg. jeg var kjempefornøyd med mine.Har også kjørt E30 med B8 sprint (korte dempere) med Eibach 60 senk, og ja den var stiv, men langt i fra spesielt slitsomt (15" vinterdekk hjalp nok noe på) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Senking. Noen som kan lære meg litt om det? Hvilke alternativer finnes det for justerbar senking på E21 med B6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Vet ikke så mye om E21, men om f.eks Eibach har fjærer til den så er det good stuff.B6 dempere er til standard høyde til moderat senk, (best egna til ca 30-40mm senk, lavere enn det bør som regel ha korte dempere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå