Osmond Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Har en nydelig 635csia med problem at den er vanskelig å starte . Starter går og går plutselig kan motor starte så etter å ha kjørt noen mil det plutselig motorstopp, Det samme igjen start,motor går og går plutselig kann den starte igjen for så og fungere en stund og så er det det samme igjen. Hadde bilen på et automesterverksted der ble det konkludert med at det er veivakselsensor som ikke funker, denne har jeg nå ventet på et år men har ikke fått tak i noen enda, så jeg begynte å rote litt selv og plutselig startet bilen og gikk som en klokke uten at den gamle sensoren var koblet på så det kan ikke være den som er feilen, tør ikke å kjøre med bilen da den uten forvarsel stopper , kan nevne at coil , plugger og fordelerlokk er byttet hører også at det tikker i bensinpumpe .erdet noen som kan komme med et tips slik at denne fine gamle bilen kan komme på veien igjen ? Ja nå har det skjedd noe gutta på stenshagen bil på Kongsvinger målte å sjekket , de konkluderte med "hjerneskade" fikk dit en "ny" Hjerne og bilen funker som den skal , så nå koser jeg meg de siste fine sensommerdager med min fine gamle bil, før den skal i vintedvale .Takk til gutta på stenshagen bil Kongsvinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå