Julie83 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Heisann.. Har akkurat kjøpt en 2008mod BMW 520D M-sport. Merket tidlig en ulyd når jeg starter bilen. Når bilen står i park og jeg starter bilen så går det ett til to sek før det kommer en dunkelyd. Starter jeg den i Nøytral så er lyden borte. Er det noen som har vært borti dette problemet tidligere og evnt har noen tips hadde jeg blitt veldig glad. Skal til Danmark i ett par uker nå så tenkte å ta en tur til Tyskland og ta service på bilen der. Noen som har noen erfaringer med BMW merkeversted i nærheten av grensen mot Danmark? Og evnt kontakt info/nettside? På forhånd takk
hNorstroem Skrevet Juli 4, 2014 Skrevet Juli 4, 2014 Til service anbefaler jeg disse: http://bauergruppe.de/ Veldig god service, mange av de ansatte snakker dansk der, så litt lettere med kommunikasjon. Hadde service der nå i starten av Juni, betalte 600 euro for Flush av automatkassen blant annet, Fikk taxi til og fra hotellet betalt samt ny vasket bil ved henting Send mail til Kirstin.Busch@bauergruppe.de å be om et prisoverslag/oversikt over diverse ting å avtal time Hilsen Tidligere Veldig fornøyd kunde der Edit: Gjelder Flensburg avdelingen
hNorstroem Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Kostet 600Euro for flush av automatkassen ja, halv pris av hva de tar i Norge ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå