Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Optimalisert for M52B28 98oktan med M50b25 innsug og USM3 kammer, men min gikk bra uten kammene.

Trenger ikke EWS(startsperre) synkronisering da dette er fjernet på denne hjernen.

MS41

post-60469-0-25567200-1404818829_thumb.j

Tune specs:

-7000 rpm rev limiter

-idle speed raised to 850 rpm to help stabilize the idle with the M3 cams and light weight flywheel,

-ignition timing, fuelling and VANOS maps retuned to give maximum torque and horse power gain throughout the rev range

-Speed signal (ABS/ASC) requirement removed (will work without it so perfect for transplants)

-No top speed limiter

-Secondary O2 delete for USA cars (all other cars don't have them already)

-tuned to 243 Hp on a car with a M50 325 intake, M3 exhaust and M3US camshafts

-will work on stock engines without the above modifications but will not give as impressive power gains. The modification that gives the most power that I can recommend other than a re-tuned ECU is the M50 intake manifold.

1000,- /bud

Skrevet

Har en 328 motor stående som eg skal montere i en 325, men har ikke styreenheten som hørte til motoren. Vet du korleis en kan finneut om det er ms41 styreenhet eg skal ha?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...