utforbakken Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Selges i deler. Har ikke motor eller gir. Ellers det meste av deler. Ikke skinnint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 innstegslister? 100% i orden, ingen knekte klips og løse gummilister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher669 Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Hei! har du xenon tenner/pæreholder til den. Jeg trenger en på venstre side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Rustfri bakluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
utforbakken Skrevet Juli 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2014 Her er noen bilder av bakluka. Ikke rustfri nei. Det er ikke xenon på bilen, og jeg skal se hvor hele innstegslistene er når jeg har demontert dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher669 Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 hvis det er 523 e39 bil så skulle det være xenon på han :/ Jeg har 523ia touring og den pæreholder er brent kan du sett in bilde av lysen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
utforbakken Skrevet Juli 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2014 Det er ikke xenon på denne i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher669 Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Ok. men tak for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevtro Skrevet Juli 9, 2014 Share Skrevet Juli 9, 2014 Hvordan stand er panser og høyre framskjerm i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjanm Skrevet Juli 9, 2014 Share Skrevet Juli 9, 2014 Hei Hvor i landet er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 luft bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå