minnie Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Hallo!! Har en e30 cabriolet som tar inn vann, trodde først det var i selve bagasjelista som ikke var helt tett. Men så fant jeg ut at vannet kommer inn der man åpner luka til å putte taket neddi. Jeg så at lista neddi der var veeeldig mårken, og det er jo sånne hull oppi der. Så jeg har satt i gummipropper i de hulla også la jeg sicaflex under den mårkne lista. Det hjalp litt, men i regnværsdager som det har vært nå så kommer det fortsatt inn vann. Veldig kjedelig da basskasse og forsterker ligger bak der. Så jeg tror nok kanskje jeg skulle hatt en helt ny gummilist der, men jeg vet ikke hva den gummilista heter så da er det vanskelig å finne noe på nettet. Hørt at de og pleier å lekke rundt baklyktene, så tenkte jeg skulle prøve å få tetta de og. Men da må jeg nesten feste de fast, og jeg har sota baklykter så jeg vet ikke om den går igjennom EU med de? så da er det greit å kunne ta de av til neste EU kontroll. Men ser ut som vannet kommer inn lenger bak så tror kanskje ikke det er noe tenke på. Håper på litt hjelp! dette er J***** irriterende.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå