Hefre auto Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 hei holder på å skifter toppakning og tenkte å bytte ventiltetninger selv. så eg var på bilxtra og fekk tak ei tank som skulle passe til min top. dette er da en bmw e34 93 mod m50 me singel vanos. dei to første ventilene på insug og eksos gikk fint å demontere. men resten så virker det som om tangen er for kort til å presse ned. noen som har samme erfaring. tenkte å kappe litt å sveise på noen staker for å forlenge den men. takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Regner med du kjøpte den til 369 ? http://www.bilxtra.no/hjem/bilutstyr_og_deler/garasjeutstyr-og-verktoy/verktoy/spesialverktoy/ventilverktoy/ Det er samme som biltema selger, og jeg tig'et om mitt slik at det passet. Måtte forlenge den delen som presser fjære ned da selve verktøyet treffer godset på toppen når jeg forsøkte og klemme sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 stemmer det. akkuratt samme problemet. var noe av den løsningen jeg hadde tenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå