erikmolvær Skrevet Juli 9, 2014 Share Skrevet Juli 9, 2014 Er ute etter en e39 som ikke har så mye på telleren ! bør minimum være 2,2-2,5 og ikke så langt over 100 000,- Mvh Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Mer informasjon om hva du er ute etter? Jeg har en, men den har litt småplukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blondas Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Jeg også har en, som jeg vil selge i august.2002 model svart stasjonsvagon 2,2 motor, M Sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikmolvær Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Bør helst være sedan med minimum 2,5 har ikke noe å si om det er diesel eller bensin! søker også e46 med likedan motor (sedan eller coupe) er pluss med sport seter (skinn/delskinn/stoff) har ikke noe å si hvem av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå