Gå til innhold

godkjenning av effekt bak potter hos vegvesenet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen her som har godkjent effekt anlegg hos vegvesenet før? Hvordan foregår det i praksis. Hva sjekker vegvesenet? Jeg vet dem sjekker tuv men hva mer?

Jeg skal montere effekt bak potter

Takker for svar

Skrevet

Desibel sjekker de. Jeg har funnet noen billig potter på Ebay, men kvier meg for å bestille, da jeg tror regelrytterne i Norge ødelegger moroa for meg:( 

Men, med kjøp av f.eks Simons/remus osv så går det nok fint

Om man kjører med midtpotte og kat så blir det ikke så mye bråk fra eksos, jeg sitter i samme situasjon som deg og funderer veldig på hvordan man skal gjøre dette:)

Skrevet

Oki. Jeg har bestillt meg supersport med 4 potter. 2 på hver side. Som monteres rett på det originale anlegget. Gleder meg til å hente det når jeg kommer hjem fra ferien. Men sånne billige potter som du snakker om tror jeg ikke vegvesenet er så veldig glad i. Men husk du må ha tuv. Skal du bare ha noe som bråker kan du bare kjøpe noe på torshov bilrekvisita. De BRÅKER. Hehe.. jeg skal ha kat og midtpotta som sitter på. Skal bare ha effekt potter bak. Også synes jeg 4 potter ser litt kulere ut;) Ok da sjekker vegvesenet bare tuv og decibel. Da blir det hjem å montere å få det i vognkortet

Skrevet

Nope, er ikke interessert i masse bråk. Men, remus osv er noe kostbare for min del. Har funnet noen potter som forøvrig har gode refferanser. usikkert med TUV da.. Noen får godkjennt uten TUV og noen ikke. Kommer nok anpå hvor nazi de er.

Med Tuv papirer samt at du beholder kat og potter så tror jeg neppe godkjenninga blir et problem for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...