neejo Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Hei! Har en BMW E92 2008 som har rullet ca 70 000 km. De siste par ukene har det kommet en slakke i rattet som kommer av og til ved sving til venstre. Det kjennes ut rattet ''slipper'' en liten cm når jeg svinger til venstre, som et lite ''klikk'', men dette skjer ikke alltid. Når bilen står i ro er det ingen ulyder ved fult rattutslag begge veier. Dåg i dag når jeg kjørte inn i parkeringen på jobb og la over til høyre ved innkjøring for deretter å svinge til venstre når jeg skulle rygge meg inn hørte jeg en liten kneppelyd, virket som denne kom fra rett under panseret. Forsøkte å framprovosere dette ved å svinge litt når jeg sto i ro, og ved første forsøk kom samme lyd, deretter var det ingenting.Har hatt bilen inne hos en venn som er en dyktig mekaniker, og han kunne bekrefte at hele forstillingen er tight uten noen form for slakke. Forsøkte å gynge kraftig på bilen uten at det kom noen ulyder fra demperne. Har fått noen tips om at det kanskje kan være innfestninger på demperen/fjærer. Slakken oppleves som sagt kun ved sving til venstre. Takk på forhånd for alle tips/forslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå