Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Monterte noen angel eyes igår på min e46, noe sånn jalla mekk fra ebay med fjernkontroll osv. Den trengte bare en + og en - input, så brukte bare park tilførselen på den ene lykta. Dette resulterte da i at det kom feilmelding på displayet på at det mangla pære på denne siden også lyser blinklyset svakt på den sida hele tiden. Vet at blinklyset lyser svakt når bilen tror at parkpæra har godt eller at den er tatt ut, men spørsmålet er hvordan jeg får blinklyset til å slutte å lyse hele tiden? 

Noen andre som har erfaring med dette?

Skrevet

Sett i parklys pæra. Og legg den bak lykta så den ikke syns i lykta.

Har gjort det på den ene sida, men på den sida der jeg kobla angel eysa, kobla jeg med kabelsko der pæra skal stå. Så er vansklig å få noe pære der nå.

Skrevet

Bruk en BMW-scanner 1.4.0 også koder du bare bort pæresjekk på parklys :smile:

Ja det vil vel funke! Men funker kanskje med å sette en motstand der park pæra skal stå og? For er vel ikke lovlig å kjøre med AE, lys i blinklys og tåkelys samtidig, selv om det ser tøft ut

Skrevet

Er vel egentlig ikke lov med konstantlys i blinklysa heller. Det er egentlig markeringslys.

Det er også kunn lov med 2 lykter med parklys foran. Med AE og blinklys blir det 4 lykter. (Muligens facelift kan siden blinklys og frontlykt er en lykt. Da er det bare 2 lykter som lyser.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...