EndreM Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 - 2 stk bakruter - Begge bakre sideruter til 2-dørs - Getrag kasse fra 318i med ca 180k km - 2 stk M20B25 innsug - Original prefacelift høyre baklykt - Originale facelift baklykter - Sikkerhetsbelter - Delfingrått panser ..og masse deksler og drit Har mye annet også som kan selges. Kom og se! Sent from my iPhone using Tapatalk
EndreM Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Skrevet Juli 12, 2014 Det som er listet opp er gitt bort, eks sikkerhetsbelter. Har masse smått igjen! Sent from my iPhone using Tapatalk
EndreM Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Skrevet Juli 14, 2014 Sikkerhetsbeltene er gone. Har vindusviskermekanismer, litt diverse til M20B25 (typ dynamo osv), smådeksler, varmeapparatregister med kupevifte, lokk til sikringsboks, og annet smått igjen.
EndreM Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Skrevet Juli 31, 2014 Jeg har høyre rute til fordør på sedan/touring, varmeapparatregister med kupevifte, diverse innvedige deksler, midtkonsoll, og andre småting som gis bort igjen. Jeg har også M20 toppdeksel for en hundrelapp, glasstakluke til E30 for 3500kr, og supersjelden MK Motorsport frontleppe samt sideskjørt til preface. Har også 16" MK Motorsport felger til E30.
AdrianK Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Mangler den luka bakerst på midtkonsollen, er den der på den?
EndreM Skrevet August 1, 2014 Forfatter Skrevet August 1, 2014 Askebegeret? Må sjekke i helgen. Tror jeg har, men vet ikke hvilken stand det er i.. Mener jeg har sett noen knekte
AdrianK Skrevet August 1, 2014 Skrevet August 1, 2014 Er vel et askebeger ja Er bare et hull der på min så skulle hatt noe der
JohnnyTouring Skrevet Mai 5, 2015 Skrevet Mai 5, 2015 Har du fremre del av midtkonsollen enda? Er interessert i den om den er hel og uten hull til elektriske vinduer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå