sdfljksdfgoijsdonsdfnosdfn Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Var et kvinnfolk som kjørte i meg i dag. Trenger ny bakfanger inkl. fangerbjelke og kollisjonsdempere, nye innerskjermer og mulig nye fester til bakfanger, ganske stor rettejobb under h. lykt til og med midten under bagasjeluke og ny h. lykt., mulig jeg trenger ny bagasjeluke og hengsler også, men er ikke så lett å se om denne er skeiv enda. Dette er på en 99 mod e46 som jeg ga 45 for, og har holdt godt. Ny bremser, bærearmer og stabstag foran, nylig reparert subframe disaster, nye foringer i bakstilling, nye hjullager på hele bilen, eu ok på mandag og nyoverhalt topp. Lite bilde ligger som vedlegg, er værre en det ser ut til. Er også skeivt inne i bagasjerom Pris på org deler fra koed kommer på 16000, (ferdiglakkert fanger). Da kommer retting og lakk, evt bagasjelokk i tillegg. Hva tror dere?
øysteinolsen Skrevet Juli 13, 2014 Skrevet Juli 13, 2014 står ikke hvilken motor men en slik skade koster fort betydelig mer en man tror så i ditt tilfelle får du nok en tlf fra selskapet til hu som kjørte på deg hvor et evt oppgjør blir diskutert. Regner med at dere skrev skademelding.
sdfljksdfgoijsdonsdfnosdfn Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Skrevet Juli 13, 2014 318i med 118 ponnier. Hva er fair erstatning for bilen? og hva burde betales for vraket? Skrev skademelding ja, og kvinnfolket tok på seg skylda uten problemer
øysteinolsen Skrevet Juli 13, 2014 Skrevet Juli 13, 2014 selskapene bruker finn for å fastsette en pris på bilen din. Jeg fikk 65000 for en 99 320d med 195000 på tellern. Mye skade så å beholde den var ikke så viktig men demonterte det av verdi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå