turbopelle Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Har masse deler. Skinninteriør i sort skinn. En søm i førersete på selve sitteputen er gått opp litt, ellers bra stand. Travers forran ved interesse. Sorte dører, sorte M5 sideskjørt, dash til den store klimaen, styringsenhet til klima (alt til klima). Har innsug me dyserekke, men ikke resten av motoren. Har også Alpina front fra B10 biturbo (skjeldne saker). Selger M5 ratt. Har sort midtkonsoll, grått tak med takluke. Da kommer en oppdatering. Har snekke fra vanlig 535 (satt inn M5), har starter, manifoil med ganske nye pakninger, deksel i front rundt lykter for smalfront med M5 merke, panser smalfron gies bort da det er sparklet igjen bmw merket uten hell(sprukket opp da det ikke er tinnet). Har metallfestene til støtfanger foran både nye og brukte. Har myyye mer. Bare og spørre hvis noen trenger noe. Mye går billig. tlf 90015156. Bilder kan evt. sendes på tlf.d Beivakongen og adrido reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oilsen Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Har masse deler. Skinninteriør i sort skinn. En søm i førersete på selve sitteputen er gått opp litt, ellers bra stand. Har 210 diff uten sperre med 3,45 utveksling. stikkakslinger, hel bakstilling med bremser. Travers forran ved interesse. Angel-eyes, hvite blinkere, sorte dører, sorte M5 sideskjørt, dash til den store klimaen, styringsenhet til klima (alt til klima). Mulig jeg har en 260 girkasse til m30 motor. Har innsug, men ikke resten av motoren. Har også Alpina front fra B10 biturbo (skjeldne saker). Kanskje jeg selger M5 ratt. Har sort midtkonsoll, grått tak med takluke. Det som ikke selges er motor, dempere, snekke. tlf 90015156. Bilder kan evt. sendes på tlf.d Hei! Hvor mye for alpina fronten? Og hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopelle Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Holder til på Lillehammer. Sender du tlf.nr på pm, kan du få bilde av fronten på melding. Vet ikke hvordan man legger inn bilde her. Fronten er ikke strøken, men i bra stand. Kom med bud evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Har du noe shadowline lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopelle Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Har du noe shadowline lister? Nei dessverre. De bruker jeg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Har du girkassa(260 kassa) for salg? PM meg med prisforlangende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Raudstein Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 har du komplett skinninteriør enda? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopelle Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Har du girkassa(260 kassa) for salg? PM meg med prisforlangende. du har fått pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopelle Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 har du komplett skinninteriør enda? pris? du har fått pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 har du knappen til aircondition av/på? den me tre knapper i ett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Elstad Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Har du mellomaksling til manuell å selge? Meget interisert i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopelle Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 har du knappen til aircondition av/på? den me tre knapper i ett... Har du bilde av knappen du tenker på? Har fullt klimapanel til e 34 så det er mulig jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 Disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Panter Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 har du den boksen mellom setene forran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopelle Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2014 Disse: skal sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå