sandersander Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Selger en haug av deler til E34. Dette selges:Masse småelektrisk, blant annet en hel kasse med releérMasse interiørdetaljerVindusviskerhendel/FjernlyshendelDørtrekk i svartSpeedometerXenonlykter m/angel eyesGrill++++ Har mye mer enn det som er på bildene. Deler kan hentes i Lillesand, eventuelt sendes mot forhåndsbetaling. Jeg kan også levere deler mellom Lillesand-Stavanger 21&24 august. Har sikkert glemt masse, så det er bare å spørre om det er noe du lurer på.Forsøker å legge ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Får virkelig ikke til dette med bilder fra mobil, så bilder kan sendes på MMS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 hvordan er det med rust på dørene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Dørene er litt brune nederst, men på ingen måte rustet i stykker. Kan sende bilder på MMS om du sender meg nummeret ditt på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Beklager elendige bilder, lys- og kameraforholdene var ikke akkurat på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oilsen Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Har en mengde deler til e34 til salgs. Kommer fra en 525 ix touring. Delene ligger for tiden i Volda, Møre og Romsdal og kan hentes her til og med lørdag 19. Juli. Jeg kjører fra Volda til Lillesand 20 juli, og deler kan medbringes strekningen via Hemsedal og Drammen. Ønsker å bli kvitt mest mulig før den tid, så her er det mulig å gjøre et godt kjøp. Småting kan også sendes mot forhåndsbetalikng. Jeg har dører, bakluke og frontfanger i fjordgrå metallic Speedometer Frontlykter Sotede baklykter Drivaksel Vindusviskermekanisme Masse eksteriør- og interiørdetaljer Sikkerhetsbelter Radiatorer Fjærben Div elektriske ting ++++ Har sikkert glemt masse, så det er bare å spørre om det er noe du lurer på. Forsøker å legge ut bilder Hei ! Har du de to store releene som sitter på høyre side i bagasjerom ? Kan sende bilde av de hvis du ikke skjønner hvilke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Panter Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Hei, Har du denne boksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Hei ! Har du de to store releene som sitter på høyre side i bagasjerom ? Kan sende bilde av de hvis du ikke skjønner hvilke. Hei, har ikke sett dette før nå, beklager. Send gjerne bilde, så skal jeg sjekke om jeg har Hei, Har du denne boksen? bimmers.jpg Den hadde jeg, men er dessverre solgt. Skal ta et raskt søk til i morgen og se om jeg tilfeldig vis har en til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oilsen Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Slik ser dem ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Panter Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Den hadde jeg, men er dessverre solgt. Skal ta et raskt søk til i morgen og se om jeg tilfeldig vis har en til. tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Slik ser dem ut Nei, dette hadde jeg ikke. Håper du får tak i det. tusen takk! Har vært og sjekket nå, fant ikke noe som lignet dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Panter Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Ok, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå