Mkraft Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Ønsker å kjøpe motor uten ulyder og lignende. Helst ikke gått for langt heller.. Send pm om du har en du vil ha bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Interressant med en med nye stempelringer, veniltettninger og toppakning? Selvfølgelig for en noe høyere pris enn en med "ukjent" tilstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Har en jeg også som jeg vurderer å selge til en riktig pris, da jeg overhalte en og ble sittende med så mye deler at jeg liksågodt bygde en til (reservemotor)... Planslipt blokk+topp Ny toppakning Nye camdrev Nye kjedeførere Nytt kjede Nytt veivdrev Alle pakninger på motoren nye Nye veivlager Nye ventiler Nye løftere Slipte ventilseter Nye ventil tetninger Nye alle 3 deksler i forgården Nye stempelringer Nye simringer på veiv +++ Kort sagt ny motor med brukt topp/blokk+eksteriør deler på den. E36 tilpasset, men kan lett ombygges til e30 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkraft Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Pris da? Hørtes ut som det ble litt mer enn jeg hadde tenkt å bruke, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Har en som gikk fint før den ble tatt ut. 220km tror jeg det stod på telleren. Sent fra padden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå