No SwEaR Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 (endret) Noen som veit hvem sikring den går på? Om den deler sikring med noe annet? Kobla opp ny for en stund siden, men den vil ikke funke. Endret Januar 1, 2015 av No SwEaR
D.Toft Skrevet Januar 1, 2015 Skrevet Januar 1, 2015 hva vil det si at den ikke funker? viser -40 hele tiden? går en stund før den viser rett temp. er ofte slik at en BØR bytte kontaakten og litt kabel når man først bytter føler.
Skruern Skrevet Januar 1, 2015 Skrevet Januar 1, 2015 Hva har du på displayet..-40.. hvis så, er det fremdeles brudd i følerkretsen.
No SwEaR Skrevet Januar 1, 2015 Forfatter Skrevet Januar 1, 2015 Er -40 ja.. kjøpte helt ny sensor med kabel, klipte av kabel helt opp i motorrommet og erstatta med ny.. kobla opp i juli så burde ha kalibrert seg til da hehe
D.Toft Skrevet Januar 1, 2015 Skrevet Januar 1, 2015 det er bra. orginal sensor? eller noe ebay shitt?
hanzhe Skrevet Januar 3, 2015 Skrevet Januar 3, 2015 -40 betyr helt åpen krets, står det +60 eller hva som var maks er det helt lukket, altså kortslutning. Prøv å kortslutt ledningene og se om du da får et annet resultat
TheMaa Skrevet Januar 4, 2015 Skrevet Januar 4, 2015 Hva om den hopper mellom -40 og +40? Det gjorde min for et par måneder siden men nå står den bare på -40
hanzhe Skrevet Januar 4, 2015 Skrevet Januar 4, 2015 Kan være så mye, defekt sensor, dårlig kontakt, dårlig isolasjon på kablene. For min del så ble det plutselig -40 konstant, Sjekka, så var hele sensoren røska vekk. Den ligger jo i fender lineren under høyre forhjul og er greit utsatt. Iallfall på vinterføre.
TheMaa Skrevet Januar 5, 2015 Skrevet Januar 5, 2015 Hehe, min ligger nå nesten på bakken Men har så jævlig mye elektriske feil, så tror det er best med diadiagnose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå